Dag 57 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu Dag 57 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

Dag 57 Litouwen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

23 Mei 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 57 (19 mei)
Vandaag wat het alweer de laatste rustdag van de week. Ik heb dus ook uitgeslapen. Ik werd om 12 uur wakker en het weer was weer super. Ik heb wat gegeten en ben op mijn gemakje in de zon gaan liggen. Heb nog even een balletje getrapt en heb heel de dag mijn gemak gehouden. Ik zit hier nu 8 weken. De tijd is echt gevlogen. Ik weet nog dat ik hier aankwam en dat ik dacht ‘hoe moet ik mezelf nu in godsnaam gaan redden hier 10 weken lang’ maar alles lukt mits je maar zelf initiatief neemt ,dan kun je zelf heel ver komen. Over 15 dagen gaan we al weer naar huis en dan ben ik weer thuis. Ik heb er heel veel zin in maar ik zie er ook tegen op om afscheid te gaan nemen van de kinderen hier en de stage adressen. Ik ben benieuwd hoe dat zal zijn. Mijn verslag vandaag is niet zo groot maar ik heb ook weinig gedaan. Ik heb nog even studiemeter gemaakt en ben wat gaan eten bij de sushi winkel. Morgen naar de vrouwengevangenis, ik ben echt heel benieuwd wat ik daar ga aantreffen. Tot morgen.