Dag 28 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu Dag 28 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

Dag 28 Litouwen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

22 April 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 28 (20 april)
Vandaag begon de dag redelijk vroeg. Ik ben namelijk om half 10 opgestaan om samen met lotte te gaan zwemmen. Heb mijn spullen gepakt en ben samen met lotte naar de bus toe gelopen. Eenmaal in de bus kwamen we erachter dat we ook een andere hadden kunnen pakken die ons dichter bij Impuls had kunnen afzetten. We stapten uit en hebben een stuk gelopen naar Impuls toe. We gingen zwemmen en het was heerlijk. We hebben even wat banen getrokken en zijn vervolgens in de sauna gegaan. Dat was heerlijk om even tot rust te komen. Na de sauna even een ijskoude nemen en daarna weer snel door naar iets anders namelijk de sauna met rode lichten. Die zijn bedoeld voor je rug waardoor je rug meer hersteld van de pijn. Lotte en ik gingen erin zitten en er zat 1 mevrouw die geen engels sprak maar wel Duits. We hebben 20 minuten gesproken met die vrouw en dat was heel moeilijk omdat ik de Duitse taal eigenlijk vrijwel niet beheers. Nu pas kom ik erachter hoe dom dat het is geweest dat ik nooit iets aan Duits of Engels heb gedaan op de middelbare school. Als ik ook maar iets beter had opgelet dan kon ik gewoon met die mevrouw praten ipv allemaal rare gebaren en lang nadenken over 1 woord. Dit zijn dingen waar ik nu pas achter kom en die ik dus nog wel kan veranderen als ik in nederland ben omdat ik nu nog een student ben. Na de sauna zijn lotte en ik weer gaan omkleden en doorgelopen naar de bus. We hebben de bus gepakt richting Babilonas het winkelcentrum in Panevezys. We hebben wat gegeten bij de hesburger en zijn vervolgens allerlei oranje spullen gaan kopen om een grote mand te maken vol met oranje spullen. Dit is bedoelt voor de mensen die werken in aragvi. We zijn namelijk vanavond uitgenodigt om te komen eten daar op kosten van de mensen daar. We hebben vanalles gekocht zoals oranje ballonnen,bloemen, linten, lollie’s, een doos chocola van Merci en een Grote oranje leeuw gemaakt van Ballonnen, Alles in een grote mand en we waren klaar voor de avond. Na de inkopen zijn lotte en ik terug gelopen naar de bus en zijn we terug naar huis gereisd. Eenmaal thuis ben ik nog even 2 uurtjes gaan slapen en heb vervolgens even wat kleins gegeten op de hoek bij ons in het restaurant omdat we pas om 10 uur savonds waren uitgenodigt bij aragvi. Eenmaal klaar met het eten zijn we terug gelopen naar ons appartement , even wat gezeten en daarna doorgelopen naar Aragvi. Om ons cadeau aan hun te geven. Ze waren heel erg verrast met het cadeau en er zijn veel foto’s gemaakt. Na het de foto’s even wachten en daarna konden we aanschuiven aan de tafel. Er was veel eten klaargemaakt voor ons en allemaal op de litouwse manier. Het was heerlijk en na het eten hebben we nog veel gedanst en plezier gehad en het ging door tot in de late uurtjes. Ik ben nu wel heel moe en ga slapen . Morgen lekker rusten en Maandag weer beginnen met stage! Tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 19769

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: