Dag 29 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu Dag 29 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

Dag 29 Litouwen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

22 April 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 29 (21 april)
Vandaag was een rustig dagje. Ik hebben kunnen uitslapen tot 2 uur en heb daarna boodschappen gedaan met de andere. We hebben inkopen gedaan voor heel de week en iedereen zat ons aan te staren alsof we voor een heel hotel inkopen hadden gedaan omdat de mensen hier veel minder eten. Er is geen geld voor zoveel eten en de mensen kopen alleen maar kleine beetjes. Het was dus wel gek dat we aankwamen met 2 volle karren. Na het boodschappen doen heb ik weer geskypt met oma! Het was super en veel te lang geleden dat ik oma gezien had. Heb haar heel ons appartement gezien en zit een stuk beter in mijn vel nu ik oma weer heb gezien. Na het skype gesprek ben ik weer gaan slapen. Gisteren was het wel heel erg laat en ik had mijn slaap hard nodig. Na het slapen ben ik samen met david wat gaan eten bij Cili pica. Daar zaten de meiden al en we hebben wat gegeten en zijn naar huis gegaan. David en ik hebben nog de film taxi gekeken maar die duurde ook niet zo lang. Nu mijn verslagen aftypen van Ibpv en gaan slapen want het is weer laat. Morgen een paar lessen estafette op de basisschool. Ik ben benieuwd. Tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 19835

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: