de 14e en 15e dag ( weekend 2 ) - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu de 14e en 15e dag ( weekend 2 ) - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

de 14e en 15e dag ( weekend 2 )

Blijf op de hoogte en volg Luuk

15 April 2014 | Litouwen, Panevėžys

De 14e dag ( zaterdag 12 April )
Vandaag kwam ik er op tijd uit omdat ik veel moest doen. Gisteren had ik een avond voor mezelf omdat de rest op stap is geweest. Ik heb gisteren lang met pa en ma geskyped en op mijn gemak wat films gekeken. De kampen van unitas zijn vandaag weer wat meer uitgewerkt. Smiddags ben ik naar Matthieu geweest dat is een franse jongen die hier al 8 maanden zit. We hebben wat bijgepraat over van alles en nog wat. S’avonds hebben we met zijn allen eerst wat gegeten en vervolgens verschillende spellen gedaan onder het genot van een pilsje. Stappen in een nieuwe tent genaamd Puntukas volgde kort daarna. Het was super leuk en ik kende deze tent nog niet dus dit is ook voortaan een optie waar ik kan gaan eten. De tijd vliegt en het gaat zo snel. Ik zit er nu alweer 2 weken en geniet van elke dag.
De 15e dag ( zondag 13 April )
Vandaag de laatste dag alweer van het weekend. Het was een rustig dagje. Wat ik gister ook al zei de tijd vliegt hier en ik zit hier nu 2 weken en dat is zo voorbij gevlogen. Ik geniet van de tijd hier, heb uitgeslapen en vervolgens hebben we met zijn alle het appartement wat schoongemaakt. Iedereen had zijn of haar taak. De ene heeft de keuken opgeruimd, de andere stofzuigen, douche schoonmaken, wc schoonmaken en het vuilnis buiten zetten. Alles is gedaan en het ziet er weer goed uit nu. Na het schoonmaken hebben we op ons gemak Feyenoord en ajakkus gekeken. We konden niet heel de wedstrijd afkijken omdat Tomas vandaag aan zou komen in Panevezys. Tomas zit ook op het cios en heeft de richting van de Fitness gekozen. Hij zal ook stage komen lopen in Panevezys op de verschillende stage adressen. Hij zit er 1 maand en vervolgens gaat hij weer naar huis. We hebben hem op gepikt bij het busstation en eerst wat bij gebuurt in ons appartement. S’avonds uit eten bij Galerija en Tomas wist een beetje wie wie was. Vandaag ga ik op tijd na bed omdat morgen weer de normale werkweek begint. Tot morgen allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 19766

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: