de 11e en 12e dag( ziek ) - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu de 11e en 12e dag( ziek ) - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

de 11e en 12e dag( ziek )

Blijf op de hoogte en volg Luuk

11 April 2014 | Litouwen, Panevėžys

De 11e dag ( Woensdag 9 April )
Vandaag begon mijn dag zoals de andere dagen. De wekker ging vroeg en vandaag ging ik naar JDC toe samen met Marc. Dit komt omdat ik normaal op de woensdag naar een basisschool zou gaan alleen dit gaat niet ivm de schoolvakantie. We kwamen aan bij JDC( instelling voor mensen die een lichamelijke en/of een geestelijke beperking hebben) en hebben eerst een aantal uur gesport met de mensen. We begonnen met voetbal waarbij het spannend was om te scoren bij een van de 2 Nederlanders. Na een tijdje hebben we de voetbalspullen opgeruimd en zijn we gaan hockeyen, 2 teams tegen elkaar. Het ging er fanatiek aan toe en de cliënten daar hebben veel lol gehad . Ze gingen helemaal in op. Na het sporten gingen we met zijn alle in een soort woonkamer zitten want er was een cliënt jarig. Het gebak stond klaar en er kon gefeest worden, de taart was zo op en voor dat ik het wist was ik aan het dammen met een oudere mevrouw die haar eigen regels maakte. Ze had heel veel lol en de dam stenen vlogen in het rond. De 1ste ronde was klaar en er volgde nog 2 rondes. Het was alweer tijd om te gaan omdat Marc en ik hadden afgesproken met Dalia ( ons contactpersoon van hier) om nog het een en het ander te regelen voor een grote actie. We gingen naar huis toe en ik werd erg beroerd. Eenmaal thuis aangekomen ben ik in bed gaan liggen en het werd steeds erger. Ik voelde me vanochtend ook niet top maar het was nog te doen. Heb vervolgens de hele tijd in bed gelegen en hoop dat het morgen wat beter is. Tot morgen!
De 12e dag ( Donderdag 10 April )
Vandaag was een korte dag. Ik zou eigenlijk een drukke dag hebben waarbij ik 3 verschillende stageplaatsen zou gaan bezoeken. Ik zou eerst naar de Vilties school (middelbare school) gaan om engelse lessen te geven vervolgens zou ik door rijden naar JDC om sportactiviteiten te houden met de mensen daar en als laatste zou ik naar het weeshuis gaan om daar activiteiten te houden. Dit plan ging helaas niet door omdat ik heel de dag ziek op bed heb gelegen met de griep wat gisteren is

  • 12 April 2014 - 03:08

    José Meesters:

    Blij te horen en..te zien dat je weer fit bent. Nu kun je er weer tegenaan ;-)

    Liefs, ma xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 19824

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: