Dag 6 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu Dag 6 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

Dag 6 Litouwen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

04 April 2014 | Litouwen, Panevėžys

Vandaag konden we uitslapen en bijkomen van ons 1ste avondje uit. Het was super gister en ipv Aragvi zijn we naar een andere tent geweest die ik nog niet kende. Het was niet voor iedereen makkelijk wakker worden maar het was wel een super avond! Om 11 uur zijn we opgehaald met een bus en richting de kruisjesberg gereden. Het was een lange weg richting de kruisjesberg en we hebben onderweg veel gezien. De chauffeur heeft in gebrekkig engels en in het litouws uitgelegd wat de plaatsen een beetje inhielden en wat je waar kon doen. Eenmaal aangekomen bij de kruisjesberg was het mooi om te zien dat er nog meer kruisen bij zijn gekomen. Nieuwe kruisen stonden vooraan en ik ben meteen opzoek gegaan naar het kruis dat ik vorig jaar heb weggezet voor opa. Het was een lange tijd zoeken omdat er zoveel kruisen staan. Na een poosje gezocht te hebben heb ik uiteindelijk het kruis gevonden. Het was mooi om te zien en de andere stonden bij me om even een moment van stilte te hebben voor opa. Na de stilte zijn we doorgelopen naar een soort souvenirs winkeltje waar we even wat hebben gedronken. Kort daarop zijn we terug naar ons appartement gereden. Ik heb van de hele terugreis niks meegemaakt omdat ik in slaap ben gevallen. Ik merk dat ik ook moe ben van de nieuwe indrukken en de lange dagen die we gemaakt hebben + dat ik nu ook gister nog eens tot in de late uurtjes ben gaan stappen. Eenmaal aangekomen bij ons appartement hebben we even tijd voor onszelf gehad zodat we allemaal werk konden doen en even konden relaxen. De mannen hier Paul, Ruben, Marc en ik zijn s’avonds Sushi gaan eten de dames niet omdat die vis niet lekker vinden. Die hebben een nieuw restaurant gevonden waar je ook erg goed kan eten geloof ik. Na het eten hebben we tijd voor onszelf gehad en ik heb heel de avond gewerkt aan de verslagen omdat ik nu pas tijd heb om alles bij te werken. Ben benieuwd morgen. Dan zijn we vrij en kunnen we ontspannen. Tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 19801

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: