Dag 1 Litouwen ( het begin ) - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu Dag 1 Litouwen ( het begin ) - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

Dag 1 Litouwen ( het begin )

Blijf op de hoogte en volg Luuk

01 April 2014 | Litouwen, Panevėžys

De 1ste dag (zondag 30 Maart)
Vanaf vandaag begon het hele avontuur weer opnieuw. Het avontuur begon vorig jaar met een verblijf van 10 weken. Na vele positieve ervaring met Litouwen heb ik besloten nog een keer te gaan naar litouwen om deze ervaringen nog een keer te ervaren maar dan met andere zaken. Het begon dit jaar vanaf Schiphol, om 7:40 uur vertrok ons vliegtuig richting Frankfurt waar we een tussenstop hadden. Het was voor iedereen spannend omdat het voor de andere genaamd Michelle, Marc, Jessica en Ruben een nieuwe ervaring is. Het is voor hun de eerste keer dat hun naar litouwen gaan. Direct na de tussenstop zijn we doorgevlogen waar we aankwamen in Vilnius de hoofdstad van Litouwen. Na wat gedronken te hebben zijn we opgehaald door een chauffeur die ons meenam naar Panevezys ( de stad waar we voor 10 weken verblijven) We reden door Vilnius zodat we een aantal dingen konden beworden. Eenmaal aangekomen bij ons appartement in Panevezys waren we allemaal blij dat we er waren aangezien het een lange reis was. We hebben vele uren gereisd om hier te komen. Onze kamers zijn ingedeeld en we zijn rondes gaan lopen door Panevezys om alles te gaan zien. Het was voor hun de eerste keer en voor mij was het heerlijk om alles weer te zien en om te weten dat ik hier weer 10 weken ga zijn. Onder het genot van een lekker biertje hebben we vervolgens de planning van de week doorgenomen, later hebben we er ook een pizza gegeten. Na het eten zijn we thuis wat gaan drinken. Iedereen was op en wilde graag gaan slapen. Het voelt heerlijk om hier weer te zijn en ik kijk er enorm naar uit om alle stageplaatsen weer te bezoeken. In de eerste paar dagen hier gaan we vele plaatsen bezoeken zodat iedereen dan kan bepalen waar hij of zij stage kan gaan lopen voor de komende 10 dagen. Ik zal ook gaan kijken welke en wat voor spullen de kansarme kinderen nodig hebben hier zodat ik een plan kan gaan maken om het verzamelde geld van hier goed te gaan uitgeven. Ik ga nu snel slapen omdat ik echt heel moe ben. Morgen een lange dag en ik typ morgen weer een verhaal. Tot morgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 19855

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: