Dag 32 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu Dag 32 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

Dag 32 Litouwen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

25 April 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 32 ( 24 april )
Vandaag was een normale stage dag. De wekker ging om half 8. Ik ben opgestaan, heb wat gegeten en mijn spullen gemaakt. Ik ben vervolgens weer gaan lopen naar Pradine. Onderweg kwam ik 3 kinderen van Pradine tegen en de mensen hier op straat zeggen vaak niets tegen elkaar maar die kinderen begonnen allemaal te lachen en te zwaaien toen ze me zagen. Dat is het leuke aan kinderen , die hebben vaak geen schaamte. Hahaha ze moesten ook meteen uitleggen aan hun ouders wie dat ik was. Eenmaal aangekomen bij pradine vertelde Lina mij dat ik het laatste uur vrij was omdat er dan geen ruimte was in de gymzaal. Ik kon verder niets doen dus ik mocht maar naar huis naar de andere 4 lessen. Ik begon met de eerste les en ook loreta was weer van de partij. De kinderen luisterde heel goed en het was een normale les waarin er eigenlijk niet echt veel bijzonders gebeurde. De 2de les daarin tegen wel. De docente eentje uit het Russische regime, had heel veel orde. Althans dat dacht ik want ik gaf de les en er is heel veel pestgedrag in de klas. Heel veel 2 tegen 1 allemaal verschillende groepjes. Ik gaf de les en het liep voor geen meter en de conclusie is dat ik eerst de klas bij elkaar moet krijgen voordat ik wedstrijdelementen ga houden in deze klas want dit schoot ook niet echt op en zelfs loreta die over 4 weken haar diploma krijgt als Sociaal-pedagogisch medewerker voor kinderen. Die wist niet wat te doen hiermee. De klas ging weg en ik zat gewoon even niet lekker in mijn vel maar dat was snel over want de 3 en 4 les waren samen in 1 om mijn les te volgen. 30 kinderen die gilde en die schijnbaar zaten te stuiteren volgens de juf om weer les van me te hebben. De juf is heel erg leuk want ze lacht en is heel erg sociaal voor de kinderen en ook voor mij omdat ze me heel graag met alles wilt helpen. Na deze les was ook alles weer goed en leuk! Na dat ik klaar was op pradine ben ik doorgelopen naar de maxima en heb daar wat flessen drinken gekocht omdat die weer op waren hier in ons huis. Heb de flessen weg gezet en ben meteen door gelopen om naar dalia te gaan omdat ik nog een paar vragen had. Eenmaal klaar daarmee kon ik naar huis toe. Heb nog even wat gegeten met David bij de galerija en voor de rest hebben we gerust in het huisje. Morgen een vrije dag. Ik ben benieuwd! Tot morgen

  • 25 April 2013 - 18:52

    José Meesters:

    Nou vandaag was het dus echt geen rustige dag, ben super trots op jou en David dat jullie heel snel de aan gekomen spullen veilig hebben weten te stellen want ze hebben jullie dikwijls genoeg gewaarschuwd om niet te lang te wachten.
    Nu op naar morgen........ook weer spannend maar ook weer super leuk.

    Goed bezig Luukkie daar kan menig persoon een voorbeeld aan nemen

    Liefs ma XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 19825

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: