Dag 19 litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu Dag 19 litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

Dag 19 litouwen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

12 April 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 19 ( 11 april )
Vandaag was het een rustig dagje omdat ik alleen maar stage hoefde te lopen bij het weeshuis. Ik moest er wel vroeg uit want we hadden een gesprek met Dalia. De meiden wilde het weeshuis inruilen omdat er bij het weeshuis niemand is die de engelse taal beheerst. We waren om half 9 bij dalia en hebben het daar besproken. David en ik gaan elke week nog 2 uur naar het weeshuis en de rest valt weg. Het is al vaker een probleem geweest met andere studenten van het cios. De kinderen worden namelijk gedropt bij ons als we er zijn en we hebben geen materiaal om ze ermee te vermaken. Dalia had nog wel wat andere ideeen van stageplaatsen. Namelijk een andere basisschool waarin ook een soort van middelbare school zit. Dalia gaat alles regelen voor ons, als die grote basisschool het er mee eens is dan gaan we ook stage lopen op die school. Na dat we klaar waren bij dalia. Zijn we terug gelopen naar ons appartement en ik ben gelijk gaan slapen omdat ik heel erg moe was! Ik ben rond 3 uur wakker geworden en heb wat gegeten samen met David. Na dat ik daar mee klaar was ben ik gaan trainen bij de voetbal club. David ging niet mee omdat hij geen zin had en ik was dus nu alleen. Het is moeilijk om er tussen te komen bij de groep waar ik nu voetbal omdat ik de taal niet spreek. Dat is heel moeilijk en ik kan dus ook heel moeilijk/niet communiceren met ze. Het was wel leuk omdat het wel allemaal haantjes zijn en ze me allemaal willen dollen. We moesten op een gegeven moment 1 tegen 1 spelen op het grote doel. Dus iemand speelde me aan en ik speelde men tegenstander door zijn benen en stifte de bal over de keeper in het doel. Toen waren al die gasten aan het klappen. Is wel leuk om ze even voor schut te zetten. Na de training kwam er een trainer naar me toe en die vroeg of dat ik in Nederland ook weleens trainingen heb gegeven en of dat ik nu op het moment ook trainer ben. Ik had hem verteld dat ik al een aantal jaar training gaf en aan alle doelgroepen eigenlijk. Hij vroeg me ook of ik een training wilde geven aan de doelgroep onder 16 jaar. Ik heb ja gezegd en vind het eigenlijk wel leuk om training te geven omdat ik het wel mis in Nederland om met men kleine mannen te voetballen en om ze training te geven. Ik ben vervolgens naar huis gelopen en heb nog wat na gedronken samen met de rest en we zijn op tijd gaan slapen omdat we allemaal rond een uur of 6 een mail hadden gekregen dat we morgen naar de nieuwe stageplaats gingen om ermee kennis te maken. Dus morgen moet ik er weer vroeg uit. Ben benieuwd naar de nieuwe stageplaats.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 19848

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: