dag 1 litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu dag 1 litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

dag 1 litouwen

Door: luuk

Blijf op de hoogte en volg Luuk

27 Maart 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 1(24 maart)
Op de 1ste dag hebben we het vliegtuig gepakt naar Vilnius vanaf Brussel(Zaventum). Het was erg moeilijk om afscheid te nemen van de familie omdat ik weet dat het heel moeilijk gaat worden om zolang zonder ze te zijn. Ik weet dat ik skype heb en een telefoon om met ze te bellen maar de kleine dingen zoals het praten met elkaar na het stappen valt wel een periode weg. Ik leer nu dus ook waarschijnlijk hoe dat ik moet letten op mezelf, zonder de hulp van mijn ouders. We stapten het vliegtuig in en het avontuur was begonnen.
We kwamen aan in Vilnius en het avontuur was definitief. Vanaf nu waren wij de mensen die vanuit een ander land kwamen voor hun. We zijn met een bus vervoerd naar ons appartement. Het was een aparte reis omdat de auto’s maximaal 100 rijden op de wegen en dat is heel anders als dat het is in Nederland. De wegen zien er anders uit. Sommige huizen vallen van armoede uit elkaar, die bestaan uit houten platen met een muur die maar voor de helft geschilderd is. We kwamen daarna aan bij ons huis en we mochten meteen ons appartement bezichtigen. Het was heel erg groot vond ik zelf. 4 slaapkamers, 2 wc’s, 1 badkamer, 1 keuken en 1 relax ruimte voor ons met een mooie tv. Na dat we aankwamen hebben we alles uitgeruimd en vervolgens gingen we uit eten. We hebben gegeten bij de picca’s . We hebben daar meteen een kortingskaar gekocht omdat we dan voor minder geld andere dingen konden kopen bij hun de komende 10 weken. Daarna nog boodschappen gedaan , alleen het nodige omdat het al laat was. We kwamen savonds laat aan bij ons appartement en zijn meteen gaan slapen omdat we allemaal moe waren van de vliegreis.

  • 27 Maart 2013 - 22:46

    Arjan:

    Labas!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 19866

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: