dag 50 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu dag 50 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

dag 50 Litouwen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

13 Mei 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 50 ( 12 mei )
Vandaag was het de laatste dag van het weekend, ik kon uitslapen tot 12 uur. Ik ben wakker geworden, heb wat gegeten, mezelf omgekleed en ben achter mijn laptop gekropen. Heb wat gecomputerd en vervolgens heb ik met David heel de kamer schoongemaakt, Alles eruit de vloer goed schrobben. Dit alles op onze eigen manier. We hadden namelijk een hoop water op de grond gekwakt en daar flink wat CIF bij. Het was zo glad als wat maar het blinkt wel nu! En het ruikt ook nog eens goed. Even laten opdrogen en we hebben alles weer terug gezet, vervolgens alles een beetje stof vrij gemaakt en zelf ons bed verschoont. David en ik zijn goed bezig hier! Na het schoonmaken zijn we de wedstrijd Feyenoord-nac gaan kijken. Dat was ook leuk omdat David voor nac is en ik ben voor Feyenoord, leuk om dan te zien dat Feyenoord won. Na Feyenoord zijn David en ik pizza gaan eten. Na het pizza eten hebben we nog even gecomputerd en daarna zijn we gaan sporten. Ik zit hier nu 7 weken en eerlijk is eerlijk de tijd vliegt. Als je wat te doen hebt dan gaat de tijd echt heel snel. Ik weet nog dat ik hier aan kwam en dat ik dacht ‘10/11 weken hier in deze armoede’ maar dat is echt heel erg mee gevallen. We zitten nu al op 7 weken en ik heb nog 2 stage weken. Ik heb mijn eigen leven hier nu al een beetje. Is heel raar om dat los te moeten laten over 3 weken, zeker de lol die ik heb met David! Ik denk wel veel aan thuis maar skype is echt een perfecte oplossing daarvoor. Wat je hier heel erg leert is hoe dat het ook anders kan. Ik hoorde gister van David dat de mensen hun wagens schoonmaken met het water uit de rivier omdat dat niets kost. Dat zou in Nederland nooit voorkomen. Ik heb mijn spullen gepakt en ben gaan sporten samen met David. Eerst even fitnissen gevolgd door het buikspierkwartiertje. Al sinds 2 geleden lukt het me om om de dag het buikspierkwartiertje te houden. Daarna nog even gezwommen om te trainen voor het NK Mbo zwemmen waar ik dit jaar weer aan mee ga doen en kort daarop lekker uitbubbelen in het bubbelbad. Nog even kortdaarop gedoucht en we liepen weer terug richting huis. Eenmaal thuis hebben we nog wat gecomputerd maar niet te lang want morgen weer stage lopen. Alleen dan niet op de basisschool, nee dan gaan we een begin maken met het uitdelen van onze spullen! Ik ben benieuwd! Tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 19775

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: