dag 49 litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu dag 49 litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

dag 49 litouwen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

12 Mei 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 49 ( 11 mei )
Vandaag was het een rustig dagje. Ik kon uitslapen dus dat heb ik ook gedaan. Om 12 uur werd ik wakker. Ik heb wat gecomputerd en even 1 filmpje gekeken. Het was een rustig dagje en gister was het heel leuk maar ik heb vandaag wel last gehad van een spijker in mijn hoofd. David was ook de hele dag thuis en we hebben rustig gecomputerd en uitgerust. Savonds zijn we met de hele groep naar het restaurant Galerija gelopen om wat te eten. Dit samen met de ouders van Dewi. Het was heel gezellig en we hebben zelfs buiten gegeten omdat het heel goed weer was. Na het eten zijn we naar ons appartement toe gelopen en hebben we heel de avond kaartspellen gespeeld. Het waren hele leuke spellen en de tijd vloog voorbij. Het is nu al kwart voor 1 en zit nog even de laatste zin van mijn verslag te typen. Morgen maar is mijn kamer opruimen met David en de rest dat zie ik nog wel. Tot morgen.

  • 12 Mei 2013 - 23:27

    José Meesters:

    Zo.....en nu morgen knallen he ;-)

    Succes...we horen het weer wel.

    Groetjes Pa en Ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 19808

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: