dag 45 litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu dag 45 litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

dag 45 litouwen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

11 Mei 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 45 ( 7 mei )
Vandaag was het weer een normaal dagje op pradine. Ik moest vandaag wel het eerste uur beginnen. Om half 8 ging de wekker. Ik heb weer wat gegeten, gedronken , mijn spullen gepakt en ben gaan lopen. Ik kwam aan op pradine en ze hadden weer meer chocolade gekocht voor me. Ik zal binnenkort weleens een beetje terug doen door zelf ook chocolade uit te delen. De eerste les begon en het waren de fanatieke kinderen van 3c. Ze waren heel enthousiast, zeker bij de basketbal wedstrijden. Ik moest ze zelfs een beetje laten rusten omdat ze anders knetter gek werden. De juffrouw die deed ook mee en ze begeleiden het middelste spel. Ik deed zelf de 2 leervakken begeleiden. Na de eerste les ging ik even in de gymzaal aan mijn verslagen werken en de kinderen die bleven met de juf want ze waren aan het oefenen met elkaar voor een cultuurtje. Het was heel leuk om te zien omdat ik zelf op de basisschool ook altijd cultuurtje had. Ik heb er ook een aantal foto’s van gemaakt en die zal ik bij foto’s wegzetten. Het 2de lesuur begon en dat was een rustig klasje waarbij de kinderen allemaal goed luisterden. Ik heb alles uitgelegd en vervolgens gingen de kinderen weer zelf aan de slag. De kinderen waren allemaal heel enthousiast met het basketbal maar dat komt omdat dat hier de nationale sport is en die kinderen kunnen allemaal best wel een aardig balletje gooien! Ik was klaar en heb in het kantoor van lina even wat gedronken en wat spelletjes gedaan op mijn laptop. Eenmaal klaar hiermee ben ik begonnen aan de 3de les. Dit zijn wat ouderen kinderen en ik kon dus wat meer uitleggen in het engels. Is wel fijn als er 2 of 3 kinderen tussen zitten die de engelse taal een beetje beheersen zodat ze het kunnen vertalen voor mij aan de andere kinderen. De les vloog voorbij en voordat ik het wist was het alweer pauze. De kinderen van de 4de en 5de les luisterden allemaal heel goed en ook die lessen waren zo voorbij! Ik ben na de stage doorgelopen naar huis en heb wat gecomputerd. Ik ben vervolgens samen met de dames wat gaan eten bij de Sushi may. Na dat we daarmee klaar waren hebben we thuis 1 uurtje gewacht en vervolgens ben ik met de dames naar hotel romantica gelopen om daar te sporten. We begonnen met 1 uur fitniss gevolgd door het buikspierkwartiertje en kort daarop uitzwemmen in het zwembad met zoveel mogelijk banen op de borstcrawl manier. Na het sporten nog even lekker uitgebubbeld in het bubbelbad en ik was zo gaar als wat. De kramp schoot er langs alle kanten in. Ik moest dus ook nog kijken hoe ik dat weer eruit ging krijgen. Maar toen ik mijn gemak hield toen was het zo voorbij. Ik ben daarna nog wat gaan skypen met pa en ma en ben gaan slapen , morgen weer een dagje bij pradine. Ik ben benieuwd. Tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 19776

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: