dag 42 litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu dag 42 litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

dag 42 litouwen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

07 Mei 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 42 (4 mei)
Vandaag was weer een vrije dag. Ik kon uitslapen tot 12 uur. Ik werd wakker en het was heerlijk weer! Buiten was het heel druk en David wilde wel gaan hardlopen. Dat wilde ik ook wel dus we zijn gaan lopen in het park. Het was echt heel goed weer en iedereen zat buiten bij het meer. Het was ook heerlijk om weer een keer een verre afstand te lopen. Ik wilde dit al heel lang weer doen alleen ik stelde het telkens maar uit. Als ik met iemand mee ga dan ga ik pas echt. We begonnen te lopen en het voelde heel goed. Weer eens een keer echt beesten en alles eruit gooien. We waren klaar met de rondes op het park en ik voelde het wel heel goed in mijn benen, heerlijk! Ik heb wat uitgerust met David en heb nog wat op mijn pc aan school gedaan. Vanaf nu lijkt de tijd ook wel te vliegen. Morgen zit ik hier al 6 weken en heb ik nog maar 4 weken over waarvan er 3 lesweken zijn. Nog 3 weekjes en de laatste week is een vakantie week. Het gaat heel snel en ik merk dat ik zelf al wel dat ik veel geleerd heb hier. Bijvoorbeeld hoe het is om voor me zelf te zorgen, boodschappen, alles schoonmaken, kleren wassen. Alles zelf regelen om zaken voor elkaar te krijgen. Doordat ik dat doe begin ik thuis ook wel meer dingen te waarderen . Ik ben savonds wat gaan eten bij Romantica en het was heerlijk, niet heel duur maar wel goeie toellie zoals ik het zou noemen. Ik ben savonds alleen gaan sporten bij hotel romantica. Had ik ook even nodig om zelf even alles eruit te gooien in de Fitniss en daarna alles loszwemmen in het zwembad. Later kwam David ook nog even langs om te zwemmen. Na het sporten ben ik met David en lianda nog wat gaan drinken en zijn we samen met Dewi door gegaan naar Aragvi. Het was heel leuk maar wel heel rustig. Rond een uurtje of 4 naar huis toe en morgen weer genieten van mijn laatste vrije dag. Maandag weer lessen geven op Pradine. Tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 19776

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: