dag 43 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu dag 43 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

dag 43 Litouwen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

07 Mei 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 43(5 mei)
Vandaag zit ik precies 6 weken in Litouwen. Ik kon uitslapen, gisteren was het ook wel laat maar wel leuk om weer een keer goed los te gaan. Ik ben opgestaan en heb wat rond gelopen in het appartement. Nog even wat gedart en daarna ben ik nog even achter mijn laptop gekropen om met iedereen een beetje bij te buurten. Deze 6 weken zijn heel erg verschillend geweest. De eerste 2 weken waren heel erg leuk want alles is nieuw, dus alle indrukken die je krijgt zijn ook wel heel heftig. Denk daarbij aan het weeshuis, de verschillende gerechten om te eten, en ook de manier van leven. In de 3de en 4de Heb ik heel veel heimwee gehad naar huis , ik had het gezien. Ik wist hoe dat het ook anders kan zijn maar verlangde heel erg naar mijn eigen bed en de grappen van pa. Week 5 waren pa en ma er en dat zorgde voor veel rust omdat ik weer even kind kon zijn. Was ook wel heel moeilijk om daarna weer afscheid van ze te nemen omdat ik bij hun wilde zijn. Nu in week 6 begin ik het steeds meer te accepteren hier. Ik begin hier mijn eigen leventje te krijgen, vrienden, werk enz. Neemt niet weg dat ik nog steeds verlang naar huis. Want nergens is het zo fijn als thuis voor mij! Ik ben naar de cili picca gegaan om een pizza te eten met David toen ik klaar was met computeren. We hebben weer flink bij gebuurt . Na de pizza zijn we naar ons appartement gelopen en heb ik nog wat aan school gewerkt en ben vervolgens met Lotte en dewi naar de fitniss gelopen en heb er flink gefitnisst. Zelfs het buikspierkwartiertje mocht niet ontbreken. Weer even alles los gezwommen en daarna uitgerust in het bubbelbad. Savonds nog even kebab gehaald en nog wat geskypt met thuis. Morgen weer naar stage dus nu optijd naar bed. Tot morgen en ben benieuwd hoe het zal zijn op pradine want ik heb nu geen vertaalster meer. Tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 19837

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: