dag 38 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu dag 38 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

dag 38 Litouwen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

03 Mei 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 38(30 april)
Vandaag was een trieste dag! Ik moest namelijk afscheid nemen van pa en ma want die gingen weer terug naar Nederland. Ik moest er om 8 uur uit dus het viel nog wel mee. Ik heb op mijn gemak gegeten en ben vervolgens doorgelopen naar pa en ma. Ik vond het moeilijk om ze te laten gaan zeker omdat ik nog niet alles had laten zien. Ik kon weer even kind bij ze zijn zoals pa al zei en nu is het weer volwassen zijn en alles zelf regelen. We zijn met de auto gereden naar het winkelcentrum want ik had ook bloemen gehaald voor mijn vertaalster en Lina. Dit was ook de laatste dag dat ik hun had om me te helpen. Vandaag moest ik dus afscheid nemen van 4 mensen. We reden naar school toe en het laatste moment dat ik pa en ma kon zien was daar. Het was heel moeilijk en ik vond het echt klote , als ik het zo mag zeggen. Nog 4,5 week en dan zie ik ze weer. Ze gingen weg en ik liep richting Lina en Loreta om mezelf klaar te maken voor de les. Ik gaf ze alvast de bloemen en ze waren helemaal overdondert. Ze wisten niet wat ze moesten zeggen. Beide waren er helemaal stil van en ze kregen een knalrood hoofd. Ik ben vervolgens begonnen aan mijn eerste les en de lessen vandaag waren speciaal want het was Koninginnendag en de kinderen kregen allemaal de Nederlandse vlag op hun gezicht als ze dat wilde en daarna op de foto. De les kon beginnen, we begonnen weer met de dans oefeningen gevolgd door de gangnam-style. De kinderen werden weer helemaal gek en ik werd er weer een stuk vrolijker door. Het afscheid van pa en ma hakte er namelijk wel in. De eerste les was voorbij en ik begon aan mijn 2de les, de kinderen werden knettergek en ze deden allemaal heel goed mee. Ik had ze ook verteld dat als ze goed mee deden en goed zouden luisteren dat we dan pas de gangnam-style gingen behandelen. Vorige week ging het niet helemaal zoals het hoorde met deze klas dus vandaar. Nu ging het super en als je ze prijst voor goed gedrag dan is dat prachtig. Ook deze les ging snel voorbij en hetzelfde geld voor de 3de en 4de les. Na de lessen heb ik afscheid genomen van Lina en Loreta. Ik heb ze bedankt voor de fijne 5 weken en zeker Loreta omdat ze bij elke les was en dat was altijd super. Eenmaal de school verlaten ben ik richting huis gelopen en heb ik nog lang op mijn kamer gecomputerd. Later zijn we met de rest naar de sushi bar gelopen en hebben we sushi gegeten. Dat ook niet al te lang want we gingen ons klaar maken om koninginnendag te vieren. Dat was super want in Aragvi draaide ze allemaal nederlandstalige muziek voor ons. Denk daarbij aan Johnny Gold, Gebroeders Ko, Jan smit en nog veel meer. Het was een super avond en nu ben ik wel moe hier in mijn bedje dus ik maak dit verslag af en ga slapen. Tot morgen! Dan heb ik een vrije dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 19792

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: