dag 39 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu dag 39 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

dag 39 Litouwen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

03 Mei 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 39 (1 mei)
Vandaag was het een rustig dagje want ik kon uitslapen. Om 12 uur werd ik wakker en gister was het echt een super avond. Ik was gisteren weer even helemaal terug in Nederland althans zo leek het. Nu vandaag heb ik rustig aan gedaan. Een beetje gecomputerd en mijn rust gepakt. Even een wasje gedraaid en voor de rest was het vooral rustig aan doen. Ik ben savonds met Lianda en David gaan eten bij de Cili pica, pizza stond er weer op het menu. Dat was even snel eten want we zijn ook gaan sporten bij Hotel Romantica! Ik ben het vergeten in het verslag van gisteren te zetten maar daar heb ik gister een maandkaart gekocht en dat is net alsof ik thuis ben. Dezelfde luxe en daar kan ik mijn hoofd even helemaal leegmaken, het ligt naast ons appartement dus de afstand is helemaal niets. David en ik zijn na de pizza gelijk gaan fitnissen 1 uur en daarna gaan zwemmen gevolgd door de Sauna en bubbelbad. Het was heerlijk omdat je even niet denkt aan de armoede die er is. Je kan jezelf even helemaal laten gaan en ook het personeel is heel erg vriendelijk voor ons. Het is wel gek want wij komen daar aan in onze trainingspakken en petten terwijl er daar normaal alleen maar rijke mensen komen. Dat geeft de verschillen van inkomen in het land wel weer aan, de ene die komt rond van 400 litas per maand( 110 euro ) en andere mensen die geven dat in 1 avond uit. De verschillen hierin zijn wel heel erg groot. Na het sporten hebben we nog even wat gedronken in de relax ruimte waar Barcelona-Bayern Munchen op stond. Kortom het was een heerlijke avond. Ik lig nu in bed en ben helemaal bekomen. Ben benieuwd morgen want dan ga ik mijn eerste engelse les geven Op de grote Russische school. Tot morgen!

  • 03 Mei 2013 - 18:06

    Sandra Klep:

    Hoi Luuk,

    Wat fijn dat je nu wat beter voelt, ga zo door!! Je bent echt een kanjer en wij vinden het ontzettend knap van je wat je allemaal doet. Jij verdient een lintje?!!!!!!!!!Hou vol, jongen en pak op tijd je rust en geniet van het sporten in Hotel Romantica!!!

    Liefs vanuit de Leur, René, Sandra en Jan XXX

  • 03 Mei 2013 - 18:36

    Lianne Pellis:

    Hoi Luuk, wat leuk om al je verslagen te lezen, wat een mooie belevenis.Hier zal je later nog vaak aan terug denken. Jammer dat je ouders weer weg zijn, wel fijn dat ze hebben kunnen zien wat jij daar doet. Zullen vast heel trots op je zijn. Ik wens je nog een fijne tijd daar en we zien je wel als je terug bent, dan horen we graag live je ervaringen. Groetjes Corne en Lianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 19830

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: