dag 34,35 - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu dag 34,35 - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

dag 34,35

Blijf op de hoogte en volg Luuk

28 April 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 34 (26 april)
Vandaag was het een speciale dag want ik ging mezelf vertegenwoordigen voor het cios als de mbo uitblinker. Ik heb op mijn gemak wat gegeten en ben rond een uur of 12 richting het gemeente huis gelopen, ik mocht namelijk in de vergader zaal van het gemeente huis mijn presentatie geven. Ik kwam aan het heb de verbinding als eerste getest met Denise, de organisator van de mbo-toppers. Kort daarop heb ik ook nog met ons ma geskypt om de laatste dingentjes te bespreken. Ik werd gebeld door Heidi en de verkiezing begon. Ik kon live meekijken omdat Heidi de camera op de deelnemers had gericht. De eerste kwam, de 2de en het duurde maar langer en langer. De 3de kwam en het werd nu helemaal spannend want ik moest hierna! Ik was aan de beurt en alles ging super. Ik heb mijn presentatie gehouden in mijn eigenstijl. Iedereen nam het ook veel te serieus omdat je dingen wel serieus moet nemen maar het moet ook gepaard kunnen gaan met humor. Het was dus super om mijn verhaal te verhaal te vertellen. Ik ging naar huis toe want het gemeentehuis waar ik zat dat sloot optijd. Ik ben snel naar huis gerent en heb daar de rest van de bijeenkomst gezien. De uiteindelijke prijsuitreiking kwam en ik was toch wel een beetje zenuwachtig. Ik wachte en toen noemde ze me naam “LUUK MEESTERS”. Ik werd knetter gek en zo blij. Ik zit nu in de finale van de mbo toppers! Op naar 23 mei. Na de uitreiking ben ik samen met David gaan lopen voor kebab want iedereen had zin in kebab. We hebben het gehaald en onszelf ook klaar gemaakt voor de avond want we gingen weer stappen bij aragvi! Het was een super avond en het was weer een latertje! Nu weer laat dus ik ga slapen! Slaap zacht en tot morgen dan komen pa en ma!
Dag 35 ( 27 april)
Vandaag was het spannend want pa en ma die kwamen naar panevezys om te kijken waar ik al die weken heb geleeft en wat ik allemaal wel niet heb gedaan. Ik ben rond 10 uur wakker geworden en heb het huis een beetje opgeruimd omdat de afwas er van gister nog stond. Het was een super avond gisteren maar er was niets opgeruimd. Alles was schoon en nu was het wachten. Ik belde pa en ma en ze waren er al maar ze zaten in het hotel. Ik ben vervolgens naar het hotel toegelopen en heb hun weer een keer vastgehad en het was/is super om ze weer te zien. We hebben bij gepraat met elkaar en daarna zijn ze meegelopen naar ons appartement om de rest te zien. Het was leuk om iedereen zo blij te zien met hun! Na een beetje bij gebuurt te hebben zijn we naar de winkel gegaan om spullen te halen voor bij ons in huis. Pa en ma hebben ook meteen boodschappen gedaan en we hebben zelf gekeken voor de spullen bij de adidas winkel. Eenmaal klaar zijn we terug naar huis gelopen en zijn pa en ma gaan slapen. Ik heb nog wat gewerkt aan school en reisverslagen. Om half 7 zijn we wat gaan eten bij de georgische tent wat gaan eten. We kwamen aan bij de tent en het was nog een hele klus om te bestellen wat we zelf wilde, de serveerster snapte er helemaal niets van! Na het eten zijn we terug naar huis gelopen. Nog wat gedronken en daarna afgesloten. Nu in bed verslagen aan het maken en het is weer laat genoeg. Dus maar weer naar bed toe. Tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 19781

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: