dag 36 litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu dag 36 litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

dag 36 litouwen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

01 Mei 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 36 (28 april)
Vandaag was de laatste vrije dag van het weekend. Ik kon uitslapen voor de laatste keer dus dat heb ik ook gedaan. Ik werd gewekt door moeders! Ouderwets was het maar wel weer een keer super. Ik vind het echt heel leuk dat ze er nu zijn en ik kan weer even kind zijn. Nu ze er zijn ben ik weer een beetje meer op mijn gemak. Zeker omdat ik de laatste 2 weken niet lekker in mijn vel zat door heimwee en omdat ik moet wennen om voor mezelf te zorgen. Ik zal ze gaan missen dus nu nog even genieten van de aanwezigheid van hun. Ik ging wat eten thuis en we hebben de hele tijd in ons appartement gezeten. Wat spelletjes gespeeld om de pc, ik ben zelfs geknipt door ma. Ja ook hier in litouwen ben ik geknipt door ma dat gold ook voor David, Kimberley en Dewi. Nu we geknipt waren konden we weer een nieuwe start maken, haha! Na een tijdje is pa een rondje gaan lopen en ik heb met ma nog even in het appartement gezeten. Het is alleen al fijn om bij elkaar te zijn. Hier in litouwen merk je ook hoe blij dat je moet zijn met bepaalde dingen die je nog hebt. Dat is mijn grootste leerpunt dat niet alles gewoon is en dat je overal van moet genieten. We zijn savonds gaan eten bij de Galerija en ik liep naast pa en had met een gesprek over de mensen met een beperking. Ik vond het zielig maar ik heb een ding gehoord van pa wat me nu heel erg bij blijft ‘je helpt die mensen niet door medelijden of door te gaan huilen als je ze ziet. Op het moment dat je ze behandelt zoals anderen dan pas help je ze’ Dat is ook iets wat ik heel erg leer hier. We kwamen aan bij de Galerija en het was heerlijk. Pa en ma hebben genoten en ik zelf ook. Het was super om met alle studenten en pa en ma te gaan uit eten, ik had zelfs te veel op. Na 1 uurtje zijn we naar huis gelopen en ik ben nog even met pa en ma naar het hotel gegaan om nog even met zijn 3tjes samen te zijn. Heb er 1 uurtje gezeten en ben vervolgens naar huis gegaan. Nu weer snel slapen want morgen dan weer stage lopen en ga ik pa en ma meenemen naar de stage plaatsen! Ben benieuwd. Tot morgen!.

  • 01 Mei 2013 - 23:17

    José Meesters:

    Wij zijn blij dat je net zo hebt genoten als wij. Het was gezellig.
    Het word een mooie herinnering voor later.

    Liefs pa en ma XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 19853

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: