dag 13 litouwen, 1ste stage dag kranto - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu dag 13 litouwen, 1ste stage dag kranto - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

dag 13 litouwen, 1ste stage dag kranto

Blijf op de hoogte en volg Luuk

06 April 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 13 ( 5 april )
Vandaag moest ik vroeg opstaan want vandaag was mijn eerste keer dat ik stage moest lopen bij kranto basisschool( kinderen met een gedragsprobleem ) Om 9 uur moest ik beginnen tot 2 uur. De tijd vloog en het was heel mooi om te zien dat kinderen die een hele erge motorische achterstand hebben en een gedragsprobleem toch een kans kregen om zich te onderscheiden van anderen tijdens de gymles. Bij alle klassen was de gymdocent erg streng en het lijkt wel of het lachen verboden is. Ik stond samen met Lotte er tussen en als je 1 keer lacht naar een kind dan word het helemaal blij en vrolijk dus dat gaan we in het vervolg zeker mee aan de slag. We merkte wel dat het heel anders is dan in Nederland omdat de kinderen hier heel veel coördinatie oefeningen krijgen en niet echt gym, het is dus meer verbeteren van het lichaam zonder plezier. Toen Lotte en ik klaar waren zijn we naar huis gegaan en hebben we heel het huis schoongemaakt. Mijn kleren gewassen, de afwas gedaan, gestofzuigd en ook nog gedweild. Na al dat werken zijn Lotte en ik samen wat gaan eten bij een restaurant op de hoek. Na dat we daar mee klaar waren zijn we naar huis gegaan en ben ik gaan slapen. Toen ik wakker werd was het al half 7 en hebben David en ik nog een filmpje gekeken en wat tosti’s gegeten. Nog even geskypt met Opa en oma en kort daarop klaar gemaakt om te gaan stappen, We hebben weer het spel ‘bussen’ gespeeld en het was een hele leuke avond. Weer veel vrienden gemaakt in de discotheek ‘aragvi’ waar we nu al bekend staan als hele gekke feestvierders.

  • 06 April 2013 - 19:48

    José Meesters:

    Hoi hoi,
    Dat word een makkie als jij strak thuis bent. Dan heb ik er een schoonmaak hulpje bij.

    Toppie ;-)

    Groetjes ma

  • 06 April 2013 - 20:57

    Hannie:

    Klinkt weer erg gezellig....en ook leuk voor je moeder al dat schoonmaakgedoe...;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 19795

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: