dag 11 litouwen (rondwandeling) - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu dag 11 litouwen (rondwandeling) - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

dag 11 litouwen (rondwandeling)

Blijf op de hoogte en volg Luuk

04 April 2013 | Litouwen, Panevėžys

Vandaag had ik geluk, ik kon uitslapen tot 12 uur. Ik had helemaal geen stage vandaag. Aangezien Pradine de basisschool nog 1 week vakantie had,ik heb het deze week dus heel erg rustig gehad. Ik was vandaag dus ook weer vrij. Heb wat gegeten en nog wat achter me pc gezeten. Ik heb vandaag nog wel iets leuks gedaan. Ik heb hier 1 meid ontmoet Rasa genaamd en zij vind het leuk om engels te praten en ze heeft me heel Panevezys laten zien. Ik heb allerlei dingen gezien. We hebben een rondwandeling gemaakt door allerlei straten en parken. Allereerst liet ze me een boom zien waar misschien wel meer als 1000 sleutels aan hingen. Mensen hangen daar al 70 jaar lang een sleutel op als ze geluk willen krijgen. Heel de boom hing vol. Na dat we de boom hadden gezien zijn we doorgelopen langs verschillende scholen en belangrijke gebouwen zoals een grote kerk en dat soort dingen. Na dat we daar mee klaar waren zijn we doorgelopen naar het park en hebben we een bankje uitgezocht waar we op konden zitten. Het was echt gezellig en we hebben misschien wel 1 uur op dat bankje gezeten. Eenmaal na het leuke gesprek zijn we terug gelopen naar de markt en het hoofdplein. Zij liep door naar een vriendin en ik ben wat gaan eten bij de XX . Voor 5,60 een hoofdmaaltijd. Is niet echt duur! Ik ben naar huis gelopen met de rest en heb nog maar 1 filmpje gekeken voor de verandering samen met David, daarna slapen en morgen weer een dag!

  • 04 April 2013 - 21:48

    Hannie Beuker:

    Hoi Luuk,

    Heb je nog met die "meid" Rasa weer wat afgesproken??? Voor € 5.60 kan je haar nog wel een keer mee uit eten nemen.....;-).

    Fijne avond nog.
    groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 19769

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: