dag 15 litouwen ( ontspannen) - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu dag 15 litouwen ( ontspannen) - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

dag 15 litouwen ( ontspannen)

Blijf op de hoogte en volg Luuk

07 April 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 15 ( 7 april )
Vandaag was het moeilijk opstaan het was erg gezellig gister. Zo gezellig dat ik er nu nog steeds plezier van heb. Het was erg laat maar wel super. David en ik hebben weer vrij kaarten gekregen voor de aankomende vrijdag. Ik heb even gedoucht en op mijn gemak wat gegeten. Nu lekker luieren en genieten van mijn laatste vrije dag. Vanaf morgen gaat het echte werk beginnen, vol aan de bak de hele week en ook weer trainen bij ekranas. Vanavond ga ik lekker bij de galerija eten, als eindmaaltijd van de week en vanavond nog 1 filmpje en op tijd naar bed. Het is wel lekker om even te kunnen ontspannen , nu besef ik pas hoe goed dat ik het heb en hoe het ook anders kan. Daarmee bedoel ik alles, het lesgeven, de afwas, het schoonmaken. Ik ben benieuwd wat me morgen te wachten staat komt vast en zeker helemaal goed! Tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 19838

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: