dag 3 litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu dag 3 litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

dag 3 litouwen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

01 April 2014 | Litouwen, Panevėžys

Ja ik had vandaag Cursus rietdekken maarja cursus afgelast….. Riet was ziek. Zo ik heb mijn 1 April grap ook weer gehad. Vandaag ben ik ook weer vroeg opgestaan omdat we de andere stageplaatsen zijn gaan bezoeken. Dit is verspreid over 3 dagen en dit is de 2e dag dat we nu hier zijn. Het is super om alles weer te zien omdat het heel erg vertrouwt voelt. We hebben om 9 uur afgesproken met dalia om te lopen richting Kranto school. We liepen een eindje en kwamen aan bij het grote plein van Kranto. Kinderen die me herkende kwamen een hand geven en waren blij me weer te zien. Dat is zo leuk hier in Litouwen. De kinderen en mensen zijn blij je weer te zien puur en alleen omdat je er lessen komt geven. We hebben een rondleiding gehad door kranto en ik heb veel oude bekende gezien. Na kranto zijn we door gelopen naar een speciale school voor zwaar lichamelijke en geestelijke kinderen. Het was voor mij ook een nieuwe ervaring omdat vorig jaar voor het eerst er cios studenten hun stage hebben gelopen. Na wat gedronken te hebben kregen we een rondleiding waarbij we elke ‘groep’ met clienten mochten bekijken. Het was leuk dat de kinderen vroegen om Kimberley, zij heeft vorig jaar hier stage gelopen. Na de rondleiding zijn we doorgelopen naar het ‘cios’ cafe Galerija. We hebben er wat gegeten en na de lunch hadden we even tijd voor onszelf zodat we thuis even vanalles konden doen dus ik heb nog even geskyped, gewerkt aan een kamp voor unitas en nog wat schoongemaakt. Savonds zijn we op kosten van het cios wat gaan eten samen met onze ‘moeders’ Dalia, Vilma en Irena. Deze dames zijn voor ons aan aanspreekpunt op het moment als we vragen hebben of als we iets moeten regelen. Ze regelen erg veel en ik merk dat deze dames heel veel regelen voor ons vandaar dat het goed was dat we ze even mee uit eten konden nemen. Na de lunch zijn we naar ons appartement gelopen en hebben nog even wat gedronken. Het werd niet te laat want morgen moeten we weer vroeg op en gaan we een ronde fietsen door panevezys. Kortom ik ben benieuwd. Tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 19750

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: