The final Farewell, it all ends! Litouwen bedankt! - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu The final Farewell, it all ends! Litouwen bedankt! - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

The final Farewell, it all ends! Litouwen bedankt!

Blijf op de hoogte en volg Luuk

02 Juni 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 66 (28 mei),Dag 67 (29 mei),Dag 68 (30 mei),Dag 69 (31 mei),Dag 70 ( 32 mei),Dag 71 ( 1 juni ),Dag 72 ( 2 juni)
In dit laatste verslag ga ik een aantal dingen zetten van de afgelopen week. Ik heb niet veel meer gedaan en nog heel erg nagenoten van de leuke tijden hier. Het is nu zondag en ik moet mijn koffer alweer gaan pakken. Ik ben 10 weken weggeweest en heb het thuisfront heel erg gemist maar heb hier nu ook mijn 2de leventje. Ik ben hier naar toe gegaan met 6 studenten, Vol goede moed kwamen we aan in een koud land vol met sneeuw. De eerste 4 weken zou dat ook blijven liggen. We hebben alles ontdekt en in de eerste week werden we begeleid door Heidi mijn docente. Vanaf week 2 moest ik voor mezelf gaan zorgen en ik ging alleen stagelopen, af en toe met een andere student alleen dat schema is uiteindelijk helemaal omgegooid. Ik heb vervolgens Gymlessen gegeven bij Pradine, Activiteiten bij het weeshuis, Gymlessen op de middelbare school en ook engelse lessen op de middelbare school. De weken vlogen voorbij en voor ik het wist zat ik al in week 7. Ik besefte me dat de tijd vloog en heb toen de heimwee een klein beetje los kunnen laten omdat ik wist dat ik zo weer thuis zou zijn. Alle lessen hier zijn leerzaam geweest ik heb geleerd hoe ik alles moet regelen voor mezelf en ook alles in het huishouden! Ook heb ik veel geleerd van de cultuur hier omdat die wel verschilt met de Nederlandse cultuur. Het is wel leerzaam en niets is fout, dit zijn allemaal dingen die ik kan meenemen. Week 9 was aangebroken , dat betekende dat ik afscheid moest gaan nemen. Dat ging ook heel snel en was heel bijzonder omdat ik hier op de stageplaatsen zoveel waarderen heb gekregen, ongelofelijk en kippenvel als ik er aan terug denk. Elke stageplaats heeft me veel cadeaus meegegeven als bedankje. Die week vloog voorbij, in de laatste week heb ik verschillende dingen gedaan zoals dansjes gegeven bij een sporttoernooi. Ik ben naar de kruisberg geweest om een kruisje weg te zetten voor opa. Ik denk dat dat laatste nog het meeste indruk heeft gemaakt op me omdat ik opa nog steeds mis! In de overige dagen heb ik nog wat meer afscheid genomen van de meeste kennissen en vrienden hier. Nu ga ik ook mijn koffer in pakken en het appartement schoonmaken. Dinsdag dan vlieg ik terug naar huis, Dan ben ik weer thuis. Ik zal volgend jaar nog 1 week terug gaan naar Panevezys om alle stageplaatsen nog 1 keer te bezoeken! Dat weet ik zeker! Dankjewel voor het lezen van mijn verslagen de afgelopen 10 weken! Super dat ik gevolgd werd door jullie! Dankjewel en we zien/spreken elkaar in Nederland.Groetjes Luuk!

  • 02 Juni 2013 - 11:03

    José Meesters:

    Lieve Luuk,
    Bedankt voor al je leuke berichtjes, het was elke keer weer een genot om te te kunnen lezen.
    Zo ook deze laatste. Wij hier thuis kijken ook enorm uit naar dinsdag.......geloof maar dat wij optijd op het vliegveld zijn ;-)
    Tot gauw,

    Groetjes ma XX

  • 03 Juni 2013 - 09:26

    Silvia:

    Hey die Luuk. Wat is de tijd omgevlogen zeg !! Bedankt voor alle leuke verslagen !! Was erg leuk om te lezen!! Goede reis terug !! Groetjes Silvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 947
Totaal aantal bezoekers 19771

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: