dag 63,64 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu dag 63,64 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

dag 63,64 Litouwen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

28 Mei 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 63 (25 mei)
Vandaag was het een relaxed dagje, Ik hoefde niets te doen, het einde van mijn stage periode is dan nu echt aangebroken. Ik heb uitgeslapen tot 12 uur en ben daarna wat gaan eten en douchen op mijn gemak. Ik besef me nu dat de tijd heel erg is gevlogen en dat ik van alles heb genoten. Alles wat ik heb gedaan of wat ik heb meegemaakt zal me heel erg bij blijven. In deze laatste week zal ik ook heel erg gaan genieten van de laatste paar dagen hier en alvast rustig aftellen naar thuis. Ik heb een filmpje gekeken en ben savonds wat gaan eten bij de galerija samen met David. Nog even nabesproken wat we allemaal geleerd hadden van deze stage. S’avonds heb ik nog even een filmpje gekeken samen met David en nu ga ik maar slapen. Ik heb weinig meegemaakt vandaag dus ik kan er ook weinig over schrijven. Tot morgen
Dag 64 (26 mei)
Vandaag was het zondag en ik heb uitgeslapen tot 11 uur. Even geskypt met Appie en de familie, vervolgens ben ik samen met David een ronde gaan lopen en hebben we een aantal dingen bekeken in Panevezys. Deze laatste week dat we hier zijn ben ik van plan om meerdere dingen te gaan bezoeken zoals oude kerken enz. Ik ben namelijk wel benieuwd hoe dat dat hier in zijn werking gaat enz. Na de ronde kwamen we terug en hebben we nog even gerelaxt in de slaapkamer op de laptop. S’avonds nog wat gegeten bij de chili pica. Weer pizza gegeten en na dat we daar mee klaar waren zijn David en ik New kids gaan kijken onder het genot van Nederlands snoep. Het was weer even lekker de drop en chips van thuis. Nu weer slapen want morgen heb ik mijn Mondeling engels en ook de sportdag houden op kranto! Ik ben benieuwd. Tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 19790

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: