dag 61 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu dag 61 Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

dag 61 Litouwen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

26 Mei 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 61 (23 mei)
Vandaag was de grote dag want vandaag kreeg ik de uitslag of ik de mbo topper van Zeeland was geworden. Ik kon uitslapen van te voren en dat heb ik gedaan ook! Ik werd wakker om 11 uur en ben op mijn gemak gaan douchen! Gisteren was het een hele leuke avond maar ik voelde nog wel wat vermoeidheid! Na het douche heb ik mijn trainingspak aangetrokken en ben samen met David richting het gemeentehuis gelopen. De dames kwamen ook alleen iedereen die wilde nog even douche dus de dames kwamen een beetje later. David en ik waren gearriveerd bij het gemeentehuis en we zijn naar het kantoor van Dalia/Irene en vilma gelopen. Daar waren ze alle drie en we hebben nog even bij gekletst. Ook met Irene en ik merk dat ik ook de duitse taal een beetje begin te kennen. Ik spreek nu een klein beetje Duits. Is wel heel leuk om te zien dat ik na 8 weken hier mijn Engels heel veel heb verbeterd en ook zelfs mijn Duitse taalvaardigheid. Na het buurten zijn Dalia,David en ik doorgelopen naar de 4de verdieping gelopen om het internet te regelen. Ik kreeg nu kabel internet en dit internet is het beste van heel de stad Panevezys. We mochten weer in een andere grote kamer zitten en alles was gereed. We waren klaar voor de uitslag. De dames waren inmiddels ook alweer gearriveerd. Ze hadden de Nederlandse vlag, een sjaal van panevezys en litouwse vlaggetjes meegenomen om de sfeer super te houden. Ik vond het echt super dat ze erbij waren en daar zaten we dan voor de cam als De groep van Litouwen. We probeerde verbinding te krijgen met Nederland en dat viel nog niet mee. Naar lang proberen en naar het vele uitvallen lukte het toch en we hadden verbinding. Ik werd geïnterviewd door Dennis Storm die speciaal voor deze gelegenheid was uitgenodigd. Iedereen die deed zijn woordje en ik ook voor de cam. De uitslag kwam steeds dichterbij. Nog even wat vragen beantwoorden en daar was het moment van de waarheid. Dennis Storm die opende de brief en noemde de winnaar ‘en de winnaar is………..LUUK MEESTERS’. De adrenaline gierden door mijn lijf ik was enorm blij. De topper van de Provincie Zeeland. De rest van de groep ging ook los en het was super. Ik ben zo blij , heb zelfs een cadeaubox terwaarden van 450 euro gekregen als de topper van de ROC. Na de uitslag ging ik heel vrolijk en voldaan richting ons appartement met de rest. We hebben nog even wat gegeten bij het restaurantje op de hoek. Kort daarop ben ik ook naar ons appartement gelopen en heb nog even geskypt met het thuisfront. Ik was super blij! Maar ook wel moe dus kort na het skypen ben ik nog even gaan slapen. Het was wel een super dag. S’avonds heb ik nog even wat gecomputerd en weer optijd slapen want ik heb voor morgen een toernooi georganiseerd bij Pradine en dan neem ik ook meteen afscheid daar van de school. Ik ben benieuwd zal heel moeilijk worden maar het is echt een super stage geweest daar. Ik zal het zwaar krijgen! Tot Morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 19794

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: