dag 8 en 9 in litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu dag 8 en 9 in litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

dag 8 en 9 in litouwen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

01 April 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 8 (31 maart)
Ik ben deze dag ook weer laat wakker geworden, heb lang uitgeslapen. We zijn pas om 2 uur wakker geworden en David en ik hebben vervolgens nog wat gegeten. Daarna hebben we de afwas gedaan en nog een wasje gedraaid. Na dat we daar mee klaar waren hebben we op onze kamer een beetje zitten niksen en een beetje op internet van allerlei soorten dingen op gezocht. We vonden een Italiaans restaurant en een restaurant waar we hamburgers konden halen. Voor de rest hebben we nog even gedart en wat filmpjes gekeken. We hebben onszelf daarna omgekleed en zijn we rustig wat gaan eten bij de chili pica’s , weer een goedkope pizza. Maar het was goed te doen, ik merk wel dat ik na zoveel dagen pizza behoefte heb aan iets anders. Na dat we hebben gegeten zijn we naar huis gegaan en hebben we nog wat gedronken. Onszelf klaargemaakt voor s’avonds en weer naar hetzelfde cafe als een de vorige 3 dagen. Het was weer gezellig en telkens weer leren we nieuwe mensen kennen. Dit is heel leuk, Lianda en Dewi hadden een paar jongens ontmoet die ons zelfs een rondleiding door Vilnius wilde geven. Ondertussen stond ik met de uitsmijter te praten en die vond het super wat we hier kwamen doen en we kregen zelfs kaarten voor de volgende week om weer terug te komen. Elke keer als we naar het cafe gaan dan vinden ze het super. We zijn naar huis gegaan en ik ben meteen gaan slapen. Nog 1 dagje rust hierna en dan begint de stage periode.
Dag 9 ( 1 april)
Vandaag konden we voor de laatste keer uitslapen. Dat hebben we ook zeker gedaan. We werden namelijk pas om half 2 wakker. Gister was het 1 hele leuke avond. Vandaag nog wat nagenoten van mde leuke avond, weer even ontbeten maar nu op de manier van Pasen, met eieren . Na dat we er mee klaar waren zijn de meiden gaan slapen en hebben David en ik heel de relax ruimte en de keuken opgeruimd, alles schoonmaken en vegen en ook nog de afwas. Het was niet erg om te doen omdat we namelijk niets te doen hadden. Met 11 centimeter sneeuw buiten en alle winkels dicht door Pasen moesten we iets verzinnen om te doen. Na de hele dag een beetje te hebben rondgehangen in ons huis zijn we gaan eten bij de XX , het was super lekker, voor 6,50 euro heb ik een voorgerecht, hoofdgerecht en drinken op. Na dat we nog even hadden gezeten zijn we weer terug gegaan naar ons appartement. Nu nog even wat rusten en een verslag typen voor op de site. Morgen gaat het echte werk beginnen. Ik moet namelijk met David als eerste naar het weeshuis. Ik ben erg benieuwd, Wat ik morgen allemaal gaan doen dat is te vinden in het verslag van morgen:)!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Luuk

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 19767

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Mei 2014

2e keer Litouwen

27 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: