dag 7 litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu dag 7 litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Luuk Meesters - WaarBenJij.nu

dag 7 litouwen

Door: leo

Blijf op de hoogte en volg Luuk

31 Maart 2013 | Litouwen, Panevėžys

Dag 7(30 maart)
Gisteren was het een relax dagje. Lekker lang uitgeslapen tot 12 uur en daarna op het gemakje ontbijten. Ik heb samen met David nog wat op de kamer gezeten om uit te rusten en een beetje met mijn pc bezig geweest. We verveelde onszelf dus David en ik hebben meerdere keren gegeten. Kort daarna hebben we een film opgezet van Jackass 3.5 en even lekker gelachen om de humor van Johnny Knoxville. Rond 1 uur of 7 zijn David en ik nog wat gaan eten bij de Pica’s. Voor 3,50 euro hebben we een grote pizza op. Nog even wat boodschappen gedaan en daarna naar huis gegaan. Samen met Lianda en Lotte hebben we een drankspelletje gedaan. Na de gezellige avond zijn we nog met zijn 4en op stap gegaan in dezelfde discotheek als gisteren. Al het personeel kende ons nog en begon al te lachen toen ze ons zagen, we hebben heel veel plezier gehad en weer veel mensen ontmoet. Na een gezellige avond terug naar huis en even tosti’s gegeten en daarna slapen. Het was een ontspannen dagje waarbij we even goed hebben uitgerust want vanaf volgende week is het de hele week lessen geven dus nu nog genieten van de vakantie!